Lite sent men

Jag nu var det tänkt att jag skulle försöka mig på en blogg den kommer väl att inne håller lite tankar och funderingar och en hell del om min underbara lilla dotter Elly och våra djur.

Elly föddes 6½ vecka förtidigt i vecka 33+4 blev det då hon kom ut till världen 2010-09-12 föddes Elly. 
Jag blev igångsatt på grund av havandeskapsförgiftning.
Jag var sen lite över en vecka sedan inlagd på bb på grund av HF.
Allt gick så fort när de väl satte igång mig och det kom igång.
14.35 kom blivande pappa Jens till förlossningen då var jag öppen ca 1½ till 2 cm 15.25 var Elly född 46cm och 2082 gr

Min förlossning blev ju inte som jag hade ens kunna förställa mig.
Hade aldrig kunna tro att de skulle ta 40 min med både öppningsfas och allt.
Nu är hon här vår under bara lilla unge Elly.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är sååå glad att du börjat blogga....älskar lilla mosters kråka....

2011-01-07 @ 21:50:44
URL: http://linasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det lila som Elly har i munnen på det övre kortet? Hon är så söt :)

2011-01-08 @ 20:07:39
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: sandra

hej Anna de är en tutte de ser ut så sjuk husets tuttar hon hade dne när hon låg på 56:an nu vill hon inte ha tutte

2011-01-09 @ 08:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0