Funderar på att sluta blogga

Funderar på att sluta blogg kommer aldrig på nå bra att skriva om eller har lust att skriva.
Blir ju bara att man skriver hellt tråkiga inlägg de mästa handlar om skola eller vad Elly gjort lärt sig villet nog mäst jag och henns pappa tycker är super kul :)

Men ska skriva lite om min fina dotter nu i alla fall.
Nu är det snart knapt en månad kvar till hon börjar på förskolan spännade ska det allt bli med inskolning. Men jag tror allt att de kommer att gå super bra men nog är det många funderingar och tankar ändå.
Elly har nu börja att gå på toa villket är så skönt då man är bort att slippa släpa med sig pottan. Hon har bajsat några gånger nu på toan min stora duktiga tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0